joi, 7 februarie 2013

Un mic test pentru anxietate

 Am realizat pe propria-mi piele cum gandurile noastre pot provoca anumite stari si senzatii in corp.

Atunci cand aveti o durere in corp, o mancarime sau o amorteala a picioarelor, orice care sa deranjeze incercati sa va concentrati pe acea durere si o sa vedeti ca parca o simtiti mult mai tare. Apoi focalizati-va atentia pe cu totul  altceva asa incat sa uitati de ea....veti vedea ca parca nici nu mai simtiti acea durere.

 La fel se intampla si cu nelinistile noastre provocate de anxietate. Ne gandim atat de mult la ele sau la framantarile noastre incat le facem de 10 ori mai mari, practic mintea noastra provoaca aceste stari in corp pentru ca ne gandim incontinuu la acest lucru.

Cand sunteti anxiosi nu trebuie sa incercati sa va calmati vorbind in sinea voastra cu anxietatea, analizand-o si intorcand-o pe toate partile, ci trebuie doar sa uitati de ea.Cu cat o bagati in seama mai mult, fie ca si vreti sa o calmati, cu atat nu va lasa in pace.

 Eu, ca sa uit de aceste stari, ma uit, de exemplu la ceva care sa ma lase masca-orice gasesc penibil pe la televizor-sunt destule pitipoance care sa te lase cu gura cascata, chiar si la tragedii-poate suna ciudat dar vazand adevarata suferinta a altor oameni, parca uit de anxietatea mea care pana la urma nu are nici un motiv.

 Chiar si o cearta ma poate calma-pentru ca toata atentia mea se focalizeaza pe ceva-orice altceva care sa nu fie anxietate.

Se spune despre anxiosi ca au o mare putere a mintii daca pot provoca aceste stari in corpul lor....deci avem un atuu fata de ceilalti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu