duminică, 26 februarie 2012

Tratament eficient impotriva depresiei si anxietatii

 Eu am urmat tratament cu Mirzaten care mi-a fost foarte bun dar dupa ce am facut o noua criza de anxietate (din vina mea,pentru ca am mancat prea mult si asta mi-a provocat stare de voma-una din fricile mele este frica de a vomita) doctora mea mi l-a schimbat cu Fobiless care la inceput a fost groaznic deoarece simteam cum imi arde corpul si eram in permanenta treaza fara a simti senzatia de oboseala. Senzatia de arsura a fost doar la inceput, am trecut peste si l-am continuat dar aveam insomnii. Pentru insomnii mi-a dat Olanzapina Actavis care au fost minunate, dormeam ca un bebelus desi ele nu sunt pentru insomnii ci mai exact pentru boala bipolara si schizofrenie :(.
 Norocul meu a fost ca Fobiless nu prea se gaseste la farmacie asa ca am scapat de el si mi s-a dat un inlocuitor care se numeste Argofan.
 In tot acest timp am luat Xanax la nevoie care este ,de asemenea minunat. Combinatia de Mirzaten si Xanax te linisteste profund,dormi foarte bine si scapi de starile anxioase sau atacurile de panica.

 Este foarte important sa crezi ca aceste tratamente te vor ajuta, in aceasta boala a noastra efectul placebo isi spune cuvantul. Pentru mine era de ajuns sa iau pastila si ma calmam desi nici nu apucase sa-si faca efectul. Eu, in schimb, nu cred in psihoterapie si nici nu am dat banii pe aceste sedinte pentru ca stiam ca nu ma vor ajuta. Psihoterapia o fac cu duhovnicul meu si cu Dumnezeu, degeaba imi spune psihologul sau psihiatrul cum sa gandesc daca eu traiesc in pacat. Este normal ca Dumnezeu sa ma atentioneze intr-un fel ca ceva nu este in regula in viata mea....si intr-adevar a reusit sa ma sperie,pentru ca am o frica de moarte de aceste crize de anxietate si ,din cauza asta sunt in permanenta cu rugaciunea in gand si cu ganduri de dragoste pentru toti oamenii si pentru Dumnezeu si pot sa spun ca ma simt foarte fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu